1. Strona główna
  2. ETR - Tekst łatwy do czytania

ETR - Tekst łatwy do czytania

Urząd Miejski w Goniądzu znajduje się przy ulicy Plac 11 Listopada 38 w Goniądzu. 
W Urzędzie pracuje burmistrz i urzędnicy.

Do budynku można wejść od ulicy Plac 11 Listopada 38.
Do wejść urzędu prowadzą schody.
Wejście znajdujące się po lewej stronie jest wejściem głównym.

Wejście po prawej stronie kieruje do referatu finansowego
zajmującego się podatkami i opłatami.


Burmistrzem Goniądza jest Pan Grzegorz Andrzej Dudkiewicz.
Burmistrz to osoba, która rządzi gminą.
Burmistrzowi w pracy pomagają sekretarz, skarbnik oraz wielu pracowników.

Czym zajmuje się Urząd?

W Urzędzie można się zameldować, zgłosić prowadzenie własnej firmy, wyrobić
dowód osobisty, zgłosić, gdy urodzi się dziecko.
To w Urzędzie otrzymasz akt zgonu oraz akt urodzenia.
W Urzędzie można też wziąć ślub cywilny.
W Urzędzie zapłacisz podatki.
W Urzędzie otrzymasz pozwolenie na wycięcie drzewa.
Urząd zajmuje się też drogami i chodnikami.
Ochrona środowiska, segregowanie śmieci i zieleń w mieście to także rzeczy, za które odpowiada Urząd.


Jak trafić do sekretariatu?

Wejdź do Urzędu głównym wejściem od strony Placu 11 Listopada.
Główne wejście znajduje się po lewej stronie.
Gdy wejdziesz zobaczysz schody.
Wejdź po schodach na górę.
Gdy spojrzysz w lewo zobaczysz drzwi do sekretariatu.

Kontakt z pracownikami Urzędu

Urząd czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30.

Żeby załatwić sprawy w Urzędzie osoby z niepełnosprawnościami mogą:

  • napisać pismo i wysłać je na adres:
    Urząd Miejski w Goniądzu
    Plac 11 Listopada 38, 19-110 Goniądz
     
  • przynieść pismo do sekretariatu Urzędu.
    Sekretariat to biuro.
    Możesz w nim zostawić pisma i inne dokumenty.
    Pismo zostaną później przekazane urzędnikowi.
     
  • wrzucić pismo do skrzynki pocztowej.
    Skrzynka powieszona jest obok wejścia głównego do Urzędu.
     
  • użyć domofonu znajdującego się przy głównym wejściu Urzędu.
     
  • napisać wiadomość i wysłać na adres e-mailowy:
    kancelaria.um@goniadz.pl
     
  • zadzwonić pod numer: 85 738 00 43
     
  • przyjść do Urzędu i spotkać się z pracownikiem
    w godzinach od 7.30 do 15.30.