1. Strona główna
  2. Aktualności
  3. Gmina

Informacja odnośnie wizyt w Urzędzie Miejskim w Goniądzu

Szanowni Państwo

         W związku z narastająca liczbą potwierdzonych przypadków COVID-19 na terenie naszego powiatu oraz w związku z wprowadzeniem nowych obostrzeń, informujemy, że od dnia 24.01.2022 r. Urząd Miejski w Goniądzu ogranicza bezpośrednią obsługę interesantów. Osobiście załatwiane będą wyłącznie sprawy pilne i wymagające osobistego kontaktu.

 

WSTĘP TYLKO W MASECZKACH OCHRONNYCH

W godzinach pracy Urzędu: 7.30-15.30 drzwi wejściowe do budynku będą otwarte, jednak prosimy nie przekraczać miejsc oznakowanych! 
W przypadku osobistego stawiennictwa należy: zdezynfekować ręce, użyć dzwonka domofonu, po czym wskazać osobę, stanowisko lub sprawę z którą Państwo przyszliście a pracownik sam do Państwa zejdzie/podejdzie.

Prosimy i zachęcamy do kontaktu drogą telefoniczną, faksem, mailem lub poprzez e-PUAP:

- tel. 85 738 00 43,    85 738 00 39,   85 738 00 56           / faks: 85 738 03 07
- e-mail: kancelaria.um@goniadz.pl
- skrzynka e-PUAP: /200813/skrytka

Wiele spraw urzędowych można załatwić również poprzez e-usługi dostępne pod adresami:

- www.obywatel.gov.pl
- www.epuap.gov.pl

W celu ograniczenia rozprzestrzeniania się epidemii koronawirusa prosimy o ograniczenie lub odłożenie osobistych wizyt w Urzędzie Miejskim w Goniądzu, oraz jednostkach organizacyjnych gminy, do czasu ustabilizowania się sytuacji epidemiologicznej i możliwości świadczenia obsługi w pełnym zakresie.

 

NUMERY WEWNĘTRZNE:

NAZWA

Numer wewnętrzny

Lokalizacja

 

Kancelaria Ogólna

 

10

 

I PIĘTRO

pokój nr 5

 

Sekretarz Miejski

 

15

 

PARTER

pokój nr 2

 

Skarbnik Miejski

 

13

 

I PIĘTRO

pokój nr 10

Stanowisko obsługi Rady

Miejskiej, BIP

 

 

14

 

 

PARTER

pokój nr 1

Przewodniczący Rady

Miejskiej


Urząd Stanu Cywilnego, Ewidencja Ludności

 

 

15

 

PARTER

pokój nr 2

 

Inspektor ds. kancelaryjnych, kultury i BHP

 

10

 

I PIĘTRO

pokój nr 5

 

Inspektor ds. ogólnoorganizacyjnych

i kadrowych
 

 

 

12

 

I PIĘTRO

pokój nr 6

 

Inspektor ds. rolnictwa i gospodarki nieruchomościami

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

I PIĘTRO

pokój nr 7

 

 

 

 

Inspektor ds. pozyskiwania środków finansowych, krajowych i unijnych, drogownictwa

 

Inspektor ds. oświaty, inwestycji i zamówień publicznych

 

 

24

 

 

 

 

 

 

 

I PIĘTRO

pokój nr 12

 

Inspektor ds. promocji gminy, przygotowań obronnych, działalności gospodarczej, rekreacji

 

 

 

 

18

 

Inspektor ds. ochrony środowiska, zagospodarowania przestrzennego, dodatków mieszkaniowych

 

Zastępca Skarbnika

 

 

19

 

 

I PIĘTRO

pokój nr 11B

 

Inspektor ds. księgowości budżetowej

 

Inspektor ds. księgowości budżetowej

 

 

20

 

 

I PIĘTRO

pokój nr 11A

 

 

 

Informatyk

 

Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat

 

21

 

 

 

 

PARTER

pokój nr 13

 

Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat

 

22

 

Inspektor ds. księgowości podatkowej i obsługi kasowej

 

23