Szanowni Państwo
W związku z wprowadzeniem nowych obostrzeń w związku z obecnością choroby zakaźnej COVID-19 w strefie żółtej, w której znajduje się powiat moniecki, Urząd Miejski w Goniądzu ponownie ogranicza bezpośrednią obsługę interesantów do odwołania.
W celu ograniczenia rozprzestrzeniania się epidemii koronawirusa prosimy o ograniczenie lub odłożenie osobistych wizyt w Urzędzie Miejskim w Goniądzu, oraz jednostkach organizacyjnych gminy, do czasu ustabilizowania się sytuacji epidemiologicznej i możliwości świadczenia obsługi w pełnym zakresie.
Do budynku Urzędu Miejskiego W Goniądzu od dnia 19.10.2020 r. wpuszczeni zostaną wyłącznie pracownicy oraz umówieni telefonicznie interesanci w sprawach pilnych.
Prosimy i zachęcamy do kontaktu drogą telefoniczną, faksem, mailem lub poprzez e-PUAP:
- tel. 85 738 00 43, 85 738 00 39, 85 738 00 56 / faks: 85 738 03 07
- e-mail: kancelaria.um@goniadz.pl
- skrzynka e-PUAP: /200813/skrytka
Wiele spraw urzędowych można załatwić również poprzez e-usługi dostępne pod adresami:
- www.obywatel.gov.pl
- www.epuap.gov.pl
- www.cu.wrotapodlasia.pl
W trosce o wspólne bezpieczeństwo zdrowotne, apelujemy także o przestrzeganie zaleceń Państwowej Inspekcji Sanitarnej i stosowanie się do wytycznych służb sanitarnych w zakresie kwarantanny i zasad higieny.
AKTUALNY SPIS DANYCH KONTAKTOWYCH
URZĘDU MIEJSKIEGO W GONIĄDZU
ADRES DO KORESPONDENCJI:
URZĄD MIEJSKI W GONIĄDZU
Plac 11 Listopada 38
19-110 Goniądz
KORESPONDENCJA ELEKTRONICZNA:
e-mail: kancelaria.um@goniadz.pl
NUMERY TELEFONICZNE W URZĘDZIE MIEJSKIM W GONIĄDZU
+48 85 738 00 43, +48 85 738 00 39, +48 85 738 00 56 – centrala
+48 85 738 03 07 – faks
NUMERY WEWNĘTRZNE:
NAZWA |
Numer wewnętrzny |
Lokalizacja |
Kancelaria Ogólna |
10 |
I PIĘTRO pokój nr 5 |
Sekretarz Miejski |
15 |
PARTER pokój nr 2 |
Skarbnik Miejski |
13 |
I PIĘTRO pokój nr 10 |
Stanowisko obsługi Rady Miejskiej, BIP |
14 |
PARTER pokój nr 1 |
Przewodniczący Rady Miejskiej |
||
|
15 |
PARTER pokój nr 2 |
Inspektor ds. kancelaryjnych, kultury i BHP |
10 |
I PIĘTRO pokój nr 5 |
Inspektor ds. ogólnoorganizacyjnych i kadrowych |
12 |
I PIĘTRO pokój nr 6 |
Inspektor ds. rolnictwa i gospodarki nieruchomościami |
16
|
I PIĘTRO pokój nr 7
|
Inspektor ds. pozyskiwania środków finansowych, krajowych i unijnych, drogownictwa |
||
Inspektor ds. oświaty, inwestycji i zamówień publicznych |
24 |
I PIĘTRO pokój nr 12 |
Inspektor ds. promocji gminy, przygotowań obronnych, działalności gospodarczej, rekreacji |
18 |
|
Inspektor ds. ochrony środowiska, zagospodarowania przestrzennego, dodatków mieszkaniowych |
||
Zastępca Skarbnika |
19 |
I PIĘTRO pokój nr 11B |
Inspektor ds. księgowości budżetowej |
||
Inspektor ds. księgowości budżetowej |
20 |
I PIĘTRO pokój nr 11A
|
Informatyk |
||
Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat |
21 |
PARTER pokój nr 13 |
Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat |
22 |
|
Inspektor ds. księgowości podatkowej i obsługi kasowej |
23 |