Szanowni Państwo
W celu zapobiegania rozprzestrzeniania się koronawirusa oraz z uwagi na ograniczoną liczbę pracowników, którzy mogą świadczyć pracę (w związku ze sprawowaniem opieki nad dzieckiem na czas zawieszenia zajęć szkolnych), prosimy o ograniczenie lub odłożenie osobistych wizyt w Urzędzie Miejskim w Goniądzu, oraz jednostkach organizacyjnych gminy, do czasu ustabilizowania się sytuacji epidemiologicznej i możliwości świadczenia obsługi w pełnym zakresie kadrowym. Wiele spraw można załatwić poprzez złożenie wniosku przez Internet np.: za pomocą strony https://obywatel.gov.pl/
W trosce o wspólne bezpieczeństwo zdrowotne, apeluję także o przestrzeganie zaleceń Państwowej Inspekcji Sanitarnej i stosowanie się do wytycznych służb sanitarnych w zakresie kwarantanny i zasad higieny.
Prosimy i zachęcamy do kontaktu z urzędem poprzez e-mail, e-PUAP, Cyfrowy Urząd lub drogą telefoniczną.
AKTUALNY SPIS DANYCH KONTAKTOWYCH URZĘDU MIEJSKIEGO W GONIĄDZU
ADRES DO KORESPONDENCJI:
URZĄD MIEJSKI W GONIĄDZU
Plac 11 Listopada 38
19-110 Goniądz
KORESPONDENCJA ELEKTRONICZNA:
e-mail: kancelaria.um@goniadz.pl
skrytka e-PUAP: /200813/skrytka
Profil Urzędu na e-PUAP
Cyfrowy Urząd - Instrukcja: http://www.tv.wrotapodlasia.pl/itv/101236/Cyfrowy_Urzad_UMWP.html
NUMERY TELEFONICZNE W URZĘDZIE MIEJSKIM W GONIĄDZU
+48 85 738 00 43, +48 85 738 00 39, +48 85 738 00 56 – centrala
+48 85 738 03 07 – faks
NUMERY WEWNĘTRZNE:
NAZWA |
Numer wewnętrzny |
Lokalizacja |
Kancelaria Ogólna |
10 |
I PIĘTRO pokój nr 5 |
|
|
PARTER pokój nr 2 |
|
|
I PIĘTRO pokój nr 10 |
Stanowisko obsługi Rady Miejskiej, BIP |
14 |
PARTER pokój nr 1 |
Przewodniczący Rady Miejskiej |
||
Urząd Stanu Cywilnego, Ewidencja Ludności |
15 |
PARTER pokój nr 2 |
Inspektor ds. kancelaryjnych, kultury i BHP |
10 |
I PIĘTRO pokój nr 5 |
Inspektor ds. ogólnoorganizacyjnych |
12 |
I PIĘTRO pokój nr 6 |
Inspektor ds. rolnictwa i gospodarki nieruchomościami |
16
|
I PIĘTRO pokój nr 7
|
Inspektor ds. pozyskiwania środków finansowych, krajowych i unijnych, drogownictwa |
||
Inspektor ds. oświaty, inwestycji i zamówień publicznych |
24 |
I PIĘTRO pokój nr 12 |
Inspektor ds. promocji gminy, przygotowań obronnych, działalności gospodarczej, rekreacji |
18 |
|
Inspektor ds. ochrony środowiska, zagospodarowania przestrzennego, dodatków mieszkaniowych |
||
Zastępca Skarbnika |
19 |
pokój nr 11B |
Inspektor ds. księgowości budżetowej |
||
|
20 |
I PIĘTRO pokój nr 11A
|
|
||
Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat |
|
PARTER pokój nr 13 |
Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat |
|
|
Inspektor ds. księgowości podatkowej i obsługi kasowej |
|